مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 14:002023-10-14بين الملل

شباهت تکنیک های عملیات روانی صهیونیست ها با اینترنشنال


انتشار آماتور تصاویر جعلی از سوی اکانت های صهیونیستی یادآور شگرد شبکه های ضد ایرانی همچون اینترنشنال در اغتشاشات سال گذشته است.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - تسنیم نوشت: رژیم صهیونیستی در حملات مرگبار خود به غزه در جنگ 22 روزه در سال 2008 و جنگ 50 روزه در سال 2014، سعی در سانسور و نرسیدن اخبار جنایاتشان به مردم دنیا داشت اما این دوره با توجه به غافلگیری در عملیات طوفان الاقصی، به جای سانسور سعی در مظلوم نمایی و انتشار اخبار جعلی مانند کشتن کودکان و زنان از سوی نیروهای فلسطینی دارد.

  البته تشت رسوایی صهیونیست ها اینبار خیلی سریع بر زمین خورد؛ خبرنگار شبکه i24 اسراییل که خبر سر بریدن 40 کودک توسط حماس را مطرح کرده بود، مدعی شده که صرفا شنیده های خود را بازگو کرده است! یا عکسی از پرچم داعش که مدعی بودند در مقر حماس کشف شده، ساختگی بودنش خیلی زود برملا شد؛ BBC وCNN هم در گزارش هایی دروغ بودن این شایعه را تأیید کردند.

  تصویر ساختگی از پرچم داعش در مقر حماس که خبرنگار اینترنشنال منتشر کرده است در تصویر پایین یک اکانت صهیونیستی مدعی شده که حماس جسد کودکی را سوزانده است؛ اما برخی اکانت های انگلیسی زبان در توییتر نوشتند که تصویر منتشر شده جعلی و با هوش مصنوعی درست شده است!   انتشار آماتور تصاویر جعلی به این شکل از شگردهای شبکه های ضد ایرانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شباهت تکنیک های عملیات روانی صهیونیست ها با اینترنشنال

شباهت تکنیک های عملیات روانی صهیونیست ها با اینترنشنال