مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 17:552023-09-26سياسي

تبیین رشادت های رزمندگان وظیفه ماست


جانشین فرمانده لشکر 84 خرم آباد گفت: وظیفه ماست به تبیین رشادت های رزمندگان بپردازیم و جوانان را با فرهنگ جهاد و شهادت آشنا کنیم.

- ایسنا/لرستان جانشین فرمانده لشکر 84 خرم آباد گفت: وظیفه ماست به تبیین رشادت های رزمندگان بپردازیم و جوانان را با فرهنگ جهاد و شهادت آشنا کنیم.

سرهنگ فلاحوند چهارم مهر ماه در آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس با محوریت تجلیل از ایثارگران اداره کل تأمین اجتماعی استان ضمن تقدیر و تشکر از سازمان تأمین اجتماعی بابت تدارک این مراسم، اظهار کرد: به گفته رهبر زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از جهاد و شهادت نیست.

وی با اشاره به این که در تقویم جمهوری اسلامی از 31 شهریور تا ششم مهرماه تحت عنوان هفته دفاع مقدس نامگذاری کردند، ادامه داد: سال 59 نظام عراق جنگ همه جانبه علیه نظام نوپا جمهوری اسلامی راه انداخت که در آن زمان امام خمینی(ره) به عنوان فرمانده عالی جنگ با رهبری حکیمانه و پیامبرگونه و تدابیر خاصش جنگ را اداره کرد که یکی از این اقدامات تشکیل نیروهای مردمی بسیج بود و الان شاهد ایجاد آن در عراق و سوریه هستیم که همین ها باعث شد مبارزه جانانه ای با نیروهای داعشی در منطقه انجام و آن ها را شکست دهیم.

فلاحوند با اشاره به برگزاری مراسم های ویژه هفته دفاع مقدس در تمام دستگاه و پایگاه های بسیج و پادگان های نظامی، بیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین رشادت های رزمندگان وظیفه ماست

تبیین رشادت های رزمندگان وظیفه ماست