مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 14:302023-10-15سياسي

فریاد بانوان طلبه تهرانی در حمایت از «طوفان الاقصی»+عکس


فریاد بانوان طلبه استان تهران در حمایت از طوفان الاقصی و محکومیت کشتار وحشیانه زنان و کودکان فلسطینی با عنوان «الی بیت المقدس»، یکشنبه 23 مهرماه در مصلی بزرگ حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی علیهالسلام شهرری برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیتهای دینی خبرگزاری فارس اجتماع بانوان طلبه استان تهران همزمان با مدارس علمیه خواهران سراسر کشور در حمایت از طوفان الاقصی و محکومیت کشتار وحشیانه زنان و کودکان فلسطینی با عنوان الی بیت المقدس با حضور آیت الله محمدحسن ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران، یکشنبه 23 مهرماه در مصلای بزرگ حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام شهرری برگزار شد.

در این مراسم امام جمعه موقت تهران ضمن تقدیر از لبیک طلاب در پشتیبانی از زنان و کودکان فلسطین چنین اظهار داشت: انقلاب اسلامی به عنوان یک رویداد سیاسی، اجتماعی، فرهنگی در قرن اخیر دارای دستاوردهای بسیاری در منطقه و دنیای معاصر بوده است که به صورت اجمالی به تحلیل و ثمرات آن می پردازیم.

آیت الله ابوترابی فرد انقلاب اسلامی را دارای دو عامل و وجه برجسته خواند و تصریح کرد: وجه برجسته اول، هویت دینی و اسلامی این انقلاب است.

یعنی هویت این انقلاب را ارزش های اسلامی و مبانی فکری اسلام سامان داده است و بن مایه انقلاب آموزه های اسلام و مدرسه پیامبر اکرم صلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فریاد بانوان طلبه تهرانی در حمایت از «طوفان الاقصی»+عکس

فریاد بانوان طلبه تهرانی در حمایت از «طوفان الاقصی»+عکس