مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 16:152023-09-30بين الملل

عربستان برای سازش با اسراییل عجله ندارد


در پی گمانه زنی ها مبنی بر احتمال عادی سازی روابط میان عربستان و رژیم صهیونیستی و تبلیغات مقامات این رژیم در این باره، یک رسانه سعودی تاکید کرد که ریاض برای سازش با تل آویو، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه سعودی الریاض ، شواهد حاکی از آن است که عربستان برای برقراری روابط با رژیم صهیونیستی تحت نظارت آمریکا شتاب و عجله ای ندارد، مسئله فلسطین در راس اولویت های سیاست ریاض قرار دارد و عربستان در واقع جزو نخستین کشورهای حامی مسئله فلسطین در تمامی سطوح است.

این روزنامه در سرمقاله خود تحت عنوان صلح متفاوت نوشته است: مواضع متعادل عربستان سعودی در زمینه های مختلف، سیاست ریاض را به یک عامل پشتیبان از هر مسئله عادلانه ای تبدیل کرده است.

بر پایه این گزارش، در رابطه با اخبار منتشر شده مبنی بر احتمال عادی سازی روابط میان عربستان و رژیم صهیونیستی، شواهد حاکی از موضع آرام ریاض است و سعودی ها تا به خواسته های ثابت خود دست نیابند، وارد توافقی نخواهند شد.

الریاض اضافه کرد: مذاکرات در مورد امور و پرونده های مهم تا منجر شدن به نشست میان طرفین مذاکره کننده طولانی خواهد بود و ممکن است حتی بیش از حد انتظار به طول انجامد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، با شروع به حرکت قطار سازش میان امارات متحده عربی و بحرین با رژیم صهیونیستی، تبلیغات سیاسی شدیدی از سوی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عربستان برای سازش با اسراییل عجله ندارد

عربستان برای سازش با اسراییل عجله ندارد