مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 13:452023-10-02بين الملل

انتقاد سیاستمدار آلمانی از دوری پاریس-برلین


سیاستمدار آلمانی و عضو بانفوذ پارلمان اروپا با اشاره به روابط ضعیف فرانسه و آلمان گفت، این روابط ضعیف بر تصمیمات کلیدی اتحادیه اروپا درباره تجارت با آمریکای لاتین و توافقنامه های دفاعی در اوکراین تاثیر می گذارد و آن ها را به تاخیر می اندازد.

- سیاستمدار آلمانی و عضو بانفوذ پارلمان اروپا با اشاره به روابط ضعیف فرانسه و آلمان گفت، این روابط ضعیف بر تصمیمات کلیدی اتحادیه اروپا درباره تجارت با آمریکای لاتین و توافقنامه های دفاعی در اوکراین تاثیر می گذارد و آن ها را به تاخیر می اندازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دیوید مک آلیستر رییس کمیته امور خارجه پارلمان اروپا و از چهره های کلیدی حزب اپوزیسیون دموکرات مسیحی در آلمان ضمن ابراز نگرانی درباره کمبود تماس میان اولاف شولتس، صدراعظم آلمان و امانوئل ماکرون، رییس جمهوری فرانسه گفت: این مسئله تصمیمات کلیدی درباره تانک ها و جنگنده ها و توافقنامه های دفاعی در اوکراین و توافقنامه آتی با آمریکای لاتین را به تعویق می اندازد.

روزنامه گاردین به نقل از مک آلیستر نوشت: در حال حاضر ما هماهنگی داخلی چشمگیری را میان پاریس و برلین مشاهده نمی کنیم و این خوب نیست.

یکی از مثال های بارز این مسئله بحث بر سر تصمیم گیری ها درباره نسل بعدی تانک های اروپایی است؛ تانک هایی که بخش جدایی ناپذیر سیستم های اصلی جن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد سیاستمدار آلمانی از دوری پاریس-برلین

انتقاد سیاستمدار آلمانی از دوری پاریس-برلین