مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 14:102023-10-04اقتصادي

پروژه مسکن کریمان اردستان 35 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است


پروژه مسکن کریمان در شهرستان اردستان از ابتدای شروع ساخت تاکنون حدود 35 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردستان، سید محمد هادی احمدی طبا فرماندار اردستان ظهر امروز در بازدید از پروژه ساخت مسکن کریمان، اظهار داشت: عملیات ساخت پروژه مسکن کریمان در شهرستان اردستان از پایان سال 1400، آغاز شده و تاکنون پروژه مسکن کریمان در شهرستان 35 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی افزود: پروژه 220 واحدی مسکن کریمان شهر اردستان بزرگ ترین پروژه شهرستانی است که در حال ساخت است اما متاسفانه وقفه ای به دلیل نبود کارگر و سایر مشکلات پیش آمد ولی با پیگیری های انجام شده حدود 40 روز است که عملیات ساخت مجدد آغاز شده است.

احمدی طبا خاطرنشان کرد: عملیات بتن ریزی پروژه شهر اردستان در حال انجام است که به طور متوسط روزانه یک سقف بتن ریزی انجام می شود ولی در تفاهم با پیمانکار قرار است که برای هر 30 واحد سقف ریزی، تحویل موقت گرفته و دیوار کشی انجام شود که در روند پیشرفت کار موثر است.

فرماندار اردستان تصریح کرد: امید می رود مرحله سفت کاری و دیوار چینی پروژه شهر اردستان تا پایان سال به اتمام برسد، پروژه 24 واحدی شهر مهاباد در مرحله نازک کاری و تاسیسات قرار دارد و برای پروژه 14 واحدی کمیته امداد در زواره سفت کاری به پایان رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه مسکن کریمان اردستان 35 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است

پروژه مسکن کریمان اردستان 35 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است