مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 09:352023-10-21اقتصادي

ماجرای 17 بار سوخت گیری یک کامیون در یک روز در بندرعباس چه بود؟


معاون دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس از توقیف یک دستگاه کامیون متخلف در این شهرستان خبر داد که براساس تصاویر دوربین های نظارتی در یک روز، 17 بار سوختگیری می کرد.

-   سرپرست تیم های کنترل و نظارت بر توزیع سوخت در جایگاه های هرمزگان تصریح کرد: با اجرای این طرح مهم که با پیشنهاد و پیگیری ربیس کل دادگستری هرمزگان انجام شد، عملا سوخت گیری تنها پس از احراز هویت و احراز صلاحیت متقاضی از جمله داشتن گواهینامه، تایید فعالیت واقعی خودرو و تایید تعلق کارت سوخت به خودرو انجام می شود.

 با اجرای این طرح، تراکنش های قبلی کارت سوخت توسط کارشناس مربوطه بررسی می شود و موارد مشکوک و تخلفات، موجب توقیف کارت سوخت و وسیله نقلیه در سامانه و اعلام جرم علیه فرد متخلف خواهد شد.

 در این طرح، سوابق سوختگیری و هویت متقاضی و مشخصات وسیله نقلیه هم در سامانه ثبت می شود.

معاون دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس یادآورشد: در نتیجه اجرای این طرح، پرداخت هرنوع وجه اضافی تحت عنوان انعام و مواردی از این دست در ازای دریافت سوخت ممنوع است و در مقابل از هرگونه تبعیض در سوختگیری و نوبت دهی نیز جلوگیری می شود.

طاهری گفت: با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای واصله مبنی بر رضایتمندی مردم و مشاهده تصاویر دوربین های نظارتی، این اقدام مثبت باعث شد تا دیگر شاهد صف های چندین کیلومتری برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای 17 بار سوخت گیری یک کامیون در یک روز در بندرعباس چه بود؟

ماجرای 17 بار سوخت گیری یک کامیون در یک روز در بندرعباس چه بود؟