مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 21:052023-10-11اقتصادي

اکوسیستم نوآوری در زنجان نیازمند یک جهش است


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری زنجان با بیان اینکه اکوسیستم نوآوری باید رشد کند و در این حوزه باید یک جهش اتفاق بیفتد، ادامه داد: شرایط در حوزه پارک داری آن چنان چنگی به دل نمی زند و باید بیشتر تلاش کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مرتضی شهامی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری زنجان عصر امروز در نشست خبری اولین رویداد ملی زیتون با بیان اینکه یکی از وظایف مهم دولت این است که بحث علم و نوآوری را به منصه ظهور برساند، اظهار داشت: یکی از بهترین راهکار برای به نتیجه رسیدن علم برگزاری این نوع رویدادهاست.

 معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری زنجان با بیان اینکه هاب صادرات محصولات کشاورزی یک ظرفیت در استان محسوب می شود، گفت: هر چقدر در برگزاری رویدادها به لحاظ کیفی و کمی پیش برویم یقینا به نقاط ضعف و قوت هم پی خواهیم برد.

وی با تاکید بر برگزاری چنین رویدادها در استان گفت: برگزاری چنین رویدادهای می تواند در تولید و بهبود شرایط اقتصادی هر منطقه موثر باشد.

شهامی با بیان اینکه هیچ رتبه نخستی برای ما قابل قبول نیست و باید همواره برای بهتر شدن و بهتر ماندن تلاش کرد، افزود: در واقع باید در همه حوزه ها جهش داشته باشیم تا به آن نتیجه دلخواه برسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکوسیستم نوآوری در زنجان نیازمند یک جهش است

اکوسیستم نوآوری در زنجان نیازمند یک جهش است