مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 02:302023-10-12فرهنگي

پرواز پروانه های زرین سی و پنجمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان


سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان درحالی به پایان رسید که ضمن اهدای پروانه های زرین به برگزیده ها، از استاد منوچهر والی زاده و استاد بهرام دهقانیار تجلیل شد و رییس سازمان سینمایی نیز از برگزاری جشنواره سی و ششم در اصفهان خبر داد.

- ایسنا/اصفهان سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان درحالی به پایان رسید که ضمن اهدای پروانه های زرین به برگزیده ها، از استاد منوچهر والی زاده و استاد بهرام دهقانیار تجلیل شد و رییس سازمان سینمایی نیز از برگزاری جشنواره سی و ششم در اصفهان خبر داد.

آیین اختتامیه این جشنواره با حضور کودکان و نوجوانان اصفهان و همچنین هنرمندانی مانند علیرضا خمسه، روانبخش صادقی، اکبر عبدی، منوچهر والی زاده، بهرام دهقانیار، ابوالفضل پورعرب، بهرام عظیمی، ملیکا زارعی، پوران درخشنده، بهروز افخمی، محمدرضا شریفی نیا، رسول صدرعاملی، مرضیه برومند، محسن برمهانی، محمد فیلی و جهانبخش سلطانی، پنجشنبه (20 مهرماه) در سالن کوثر اصفهان برگزار شد.

در این آیین و بعد از آنکه سرود ملی این دوه از جشنواره به نام بچه ها به سمت قله توسط کودکان و نوجوانان بازخوانی شد، با اعلام سعید شیخ زاده مجری این آیین، مجید زین العابدین به روی صحنه آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرواز پروانه های زرین سی و پنجمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان

پرواز پروانه های زرین سی و پنجمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان