مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 00:052023-10-14فرهنگي

سایت فروش کتاب های مروج همجنس بازی مسدود شد


اداره کتاب وزارت ارشاد پس از اطلاع از فروش آثار مجرمانه با درونمایه همجنس بازی یکی از کتابفروشی های اینترنتی تهران، سایت این کتابفروشی را با پیگیری قضایی از دسترس خارج کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، پس از اطلاع از فروش آثار مجرمانه با درونمایه آموزش همجنس بازی به کودکان توسط سایت یکی از کتابفروشان تهرانی، با پیگیری دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی، سایت این کتابفروشی از دسترس خارج شد.

نمونه آثاری که این سایت به فروش می رساند مدیرکل دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی در یکی از گروه های مجازی دو روز قبل اعلام کرده بود که پرونده ای برای این کتابفروشی تشکیل شده است.

مصادیق مجرمانه این فروشگاه یعنی عرضه آثار فاقد مجوز و همچنین عرضه آثار منافی عفت و اخلاق با درونمایه ترویج همجنس بازی از سایت کتابفروشی خریداری شده و پیوست پرونده شده است.

  دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی وزارت ارشاد، وعده رسیدگی سریع به این موضوع را داده بود که امروز سایت این کتابفروشی از دسترس خارج شد.

اداره کتاب از دو هفته گذشته به سامانه رصد محتوا در فضای مجازی تجهیز شده است.

محمدعلی مرادیان، مدیرکل اداره کتاب در خصوص این سایت کتابفروشی متخلف می گوید: تا امروز ده ها بار با این فروشگاه تماس گرفتیم، اما جواب ندادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایت فروش کتاب های مروج همجنس بازی مسدود شد

سایت فروش کتاب های مروج همجنس بازی مسدود شد