مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 16:152023-10-10سياسي

فضائلی: دروغ رسانه های غربی از سوی برخی سیاستمداران تکرار می شود


کارشناس رسانه و فعال سیاسی با اشاره به دروغ رسانه های فارسی زبان بیگانه علیه ایران و مردم کشورمان گفت: دروغ رسانه های غربی از سوی برخی سیاستمداران تکرار می شود.

- مهدی فضائلی کارشناس رسانه و فعال سیاسی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی باشگاه توانا درباره پروپاگاندای دروغ رسانه های فارسی زبان بیگانه و بزرگ نمایی اتفاقات داخل ایران با بیان اینکه این رسانه ها با اهداف جدی تری که آنها مد نظر دارند باعث می شود که بحث اعتبار خودشان را فراموش کنند، گفت: آنها برای رسیدن به هدف اصلی که مد نظرشان است هر اقدامی که فکر می کنند می تواند موثر باشد را به کار می گیرند.

  وی با اشاره به نوع ارزیابی که این رسانه آنها از جامعه ما دارند، افزود: این رسانه ها احساس می کنند که بخشی از جامعه ما مطالب آنها را می پذیرد و قبول می کند و بر اساس آن وارد عمل شده، واکنش نشان می دهند و روی مواضع آنها تاثیر می گذارد.

  این کارشناس رسانه ای در ادامه به نکته سوم اشاره کرد و گفت: نکته سوم استفاده از تکنیک هایی که آنها در این مسائل به کار می گیرند که البته چندین سال است مطرح بوده اما سال گذشته کمی جدی تر شد، بحث علوم شناختی و موضوع تکرار یک دروغ است.

  فضائلی تاکید کرد: تعداد قابل توجهی از رسانه ها، یک دروغ را تکرار می کنند این به باور پذیری نزدیک می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضائلی: دروغ رسانه های غربی از سوی برخی سیاستمداران تکرار می شود

فضائلی: دروغ رسانه های غربی از سوی برخی سیاستمداران تکرار می شود