مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 10:152023-10-01پزشكي

آمار افسردگی زنان در نیشابور 2 تا 3 برابر مردان است


رییس گروه سلامت روان دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: شیوع افسردگی در زنان 2 تا 3 برابر مردان است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نیشابور، امروز نجمه عابدی شرق در همایش آموزشی آشنایی با اصول امنیتی، حفاظتی و خودمراقبتی و مباحث ترافیکی جاده ای که در محل سالن اجتماعات معلم شهید باباخان پاسبان در شهر چکنه سرولایت برگزار شد، اظهار کرد: وضعیت سلامت روان به کسی اطلاق می شود که عملکردش در سطح قابل قبولی از تنظیم عاطفی و رفتاری باشد.

رییس گروه سلامت روان دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با مقایسه وضعیت جهانی ایران و نیز جایگاه خراسان رضوی در این مقایسه بیان کرد: ایران و خراسان رضوی جایگاهی پایین تر از میانگین جهانی و استانی دارند.

وی در اهمیت این موضوع تصریح کرد: سلامت روان مهم است؛ زیرا می تواند به شما کمک کند تا با استرس های زندگی کنار بیایید، از نظر جسمی سالم باشید، روابط خوبی داشته و برای جامعه خود مفید باشید.

این متخصص روانشناس ادامه داد: داشتن احساس تمایل به خودکشی یکی از مشکلات روانشناختی است که بسیاری از افراد با آن دست و پنجه نرم می کنند.

عابدی شرق با اشاره به اینکه مسائل روحی و روانی مانند افسردگی، اسکیزوفرنی و اختلال دو قطبی همه و همه با تغییر در شیوه زندگی، مشاوره و دارو قابل درمان هستند، اضافه کرد: شیوع افسردگی در زنان 2 تا 3 ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار افسردگی زنان در نیشابور 2 تا 3 برابر مردان است

آمار افسردگی زنان در نیشابور 2 تا 3 برابر مردان است