مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 11:052023-10-05بين الملل

بحران «ساس» در پاریس


یک مجری سرشناس تلویزیون فرانسه می گوید به دلیل طرح سوالی در خصوص ارتباط میان موج مهاجران غیرقانونی در پاریس و بحران مقابله با حشره «ساس» در پایتخت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از یورونیوز، معاون شهردار پاریس، اظهارات پاسکال پرود در خصوص ارتباط شیوع ساس در پاریس با مهاجران را ابلهانه و نژادپرستانه خواند و گفت: کل تحریریه سِ نیوز در گزیده ویدئو سخناناین مجری خلاصه شده است.

یک مجری سرشناس تلویزیون فرانسه می گوید به دلیل طرح سوالی در خصوص ارتباط میان موج مهاجران غیرقانونی در پاریس و بحران مقابله با حشره ساس در پایتخت، مورد انتقاد، توهین و دشنام های فراوان قرار گرفته است.

پاسکال پرود، مجری شبکه سِ نیوز که گفته می شود تمایلات راست گرایانه دارد به تازگی در یکی از برنامه های خود بحران شیوع گسترده حشره ساس در وسائل حمل و نقل و مکان های عمومی در پاریس را با پناهجویانی که در خیابان های پایتخت فرانسه و یا مراکز موقت نگهداری این افراد مستقر هستند مرتبط دانسته و این احتمال را مطرح کرده که حشرات یاد شده توسط مهاجران به پایتخت منتقل شده باشند.

وی به دلیل این اظهارات جنجالی که طی روزهای اخیر در رسانه ها و شبکه های اجتماعی بسیار بحث انگیز بوده، به نژادپرستی متهم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران «ساس» در پاریس

بحران «ساس» در پاریس