مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 10:402023-10-01سياسي

ورود مشاور امنیت ملی عراق به تهران به منظور رایزنی با احمدیان و مقامات ایرانی


قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی عراق در رأس هیأتی و به منظور دیدار با دبیر شورای عالی امنیت ملی و دیگر مقامات جمهوری اسلامی ایران در خصوص مناسبات دوجانبه و اجرای توافقنامه امنیتی وارد تهران شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی عراق در رأس هیأتی به منظور دیدار و گفت وگو با مقامات جمهوری اسلامی ایران وارد تهران شد.

وی در این سفر ضمن دیدار با علی اکبر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی با دیگر مقامات جمهوری اسلامی ایران نیز دیدار و درباره مناسبات دوجانبه و تحولات اخیر در مرزهای دو کشور بعد از پایان موعد اجرای توافقنامه امنیتی ایران و عراق به بحث و تبادل نظر خواهد پرداخت.

خبرگزاری رسمی عراق (واع)، پیش از این اعلام کرد که الاعرجی در رأس هیأتی امنیتی در راستای تکمیل روند اجرای توافقنامه امنیتی با ایران، به تهران سفر می کند.

براساس اعلام این خبرگزاری، این سفر به دستور محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق صورت گرفته و هدف از این سفر گفت وگو و رایزنی با مقامات ایرانی در راستای تکمیل روند اجرایی توافق امنیتی اخیر است.

  قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی عراق هشتم خرداد ماه سالجاری در سفر به تهران با علی اکبر احمدیان نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار و درباره مسائل دوجانبه به و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود مشاور امنیت ملی عراق به تهران به منظور رایزنی با احمدیان و مقامات ایرانی

ورود مشاور امنیت ملی عراق به تهران به منظور رایزنی با احمدیان و مقامات ایرانی