مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 14:452023-10-13سياسي

عملیات طوفان الاقصی کیان رژیم صهیونیست را برباد خواهد داد


نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید براینکه برای خارج کردن صهیونیست ها از سرزمین اشغال شده فلسطینی باید راهبرد مقاومت شکل بگیرد، گفت: برای مقابله با اسراییلی ها دیپلماسی ذلیلانه جوابگو نیست عملیات طوفان الاقصی کیان رژیم صهیونیست را برباد خواهد داد.

- ایسنا/مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید براینکه برای خارج کردن صهیونیست ها از سرزمین اشغال شده فلسطینی باید راهبرد مقاومت شکل بگیرد، گفت: برای مقابله با اسراییلی ها دیپلماسی ذلیلانه جوابگو نیست عملیات طوفان الاقصی کیان رژیم صهیونیست را برباد خواهد داد.

آیت الله محمدباقر محمدی لایینی 21 مهر ماه در نماز جمعه ساری در مصلی امام خمینی (ره) خود و نمازگزاران را دعوت به تقوا و پرهیزگاری کرد.

وی با بیان اینکه جهاد یکی از درهای بهشت است و این در، برای افراد خاص از بندگان خدا مانند مجاهدان راه خدا گشوده می شود، اظهار کرد: انسان پرهیزگار با هوای نفس خود می جنگد، و این جنگ بزرگ است.

خطیب جمعه ساری به روز اسکان معلولان، سالمند و روز عصای سفید(نابینایان) اشاره و تاکید کرد: لازم است رفاه، اسکان و مناسب سازی معابر برای سالمندان به ویژه نابینایان درشهرهای استان مورد توجه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات طوفان الاقصی کیان رژیم صهیونیست را برباد خواهد داد

عملیات طوفان الاقصی کیان رژیم صهیونیست را برباد خواهد داد