مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 18:002023-10-17سياسي

انتخابات مجلس کرج در 569 شعبه سیار و ثابت برگزار می شود


فرماندار کرج ضمن تشریح اقدامات این مجموعه در آستانه برگزاری انتخابات، گفت: 569 شعبه اخذ رأی ثابت و سیار برای برگزاری انتخابات مجلس فعال شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، یحیی رمضای، فرماندار کرج، در نشست با اصحاب رسانه به تشریح فعالیت های فرمانداری در رابطه با انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: 742 صندوق اخذ در قالب 569 شعبه ثابت و سیار برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری دراین شهرستان پیش بینی شده است.

وی افزود: این تعداد صندوق براساس رصدی که از تجارب برگزاری انتخابات در دوره های قبل بوده پیش بینی شد.

این مقام مسؤول اضافه کرد: از بین 30 معتمد معرفی شده به هیات نظارت شهرستان کرج هشت نفر به عنوان معتمد اصلی و پنج نفر علی البدل انتخاب شدند.

فرماندار ویژه کرج اضافه کرد: با احتساب هشت معتمد اصلی، یک حقوقدان دادگستری، شخص فرماندار و نماینده ثبت احوال در مجموع 11 نفر اعضای هیات اجرایی انتخابات این شهرستان را تشکیل می دهند که این هیات فعالیت خود را آغاز کرده است  معاون استاندار البرز درادامه با اشاره به اینکه یک هزار و193 نفر در این شهرستان داوطلب حضور درمجلس شورای اسلامی شدند،گفت: یک نفر هم در کنسولگری خارج از کشور همراه با این تعداد برای 2 کرسی مجلس حوزه انتخابیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات مجلس کرج در 569 شعبه سیار و ثابت برگزار می شود

انتخابات مجلس کرج در 569 شعبه سیار و ثابت برگزار می شود