مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 15:102023-10-11اقتصادي

تاکنون 46 درصد تعهد اشتغال شهرستان خلیل آباد محقق شده است


معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری خلیل آباد گفت: از ابتدای امسال تاکنون 421 نفر در سامانه رصد اشتغال، توسط ادارات ثبت شده اند که معادل 46 درصد تعهد شهرستان است.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری خلیل آباد گفت: از ابتدای امسال تاکنون 421 نفر در سامانه رصد اشتغال، توسط ادارات ثبت شده اند که معادل 46 درصد تعهد شهرستان است.

مهدی نظری زاده در گفت و گو با ایسنا بر ضرورت ثبت اشتغال دستگاه های اداری در سامانه رصد اشتغال کشور تأکید کرد و افزود: دستگاه های اداری باید اشتغال و فرصت های شغلی ایجاد شده را به موقع در سامانه اشتغال ثبت کنند.

وی خاطرنشان کرد: به طور ماهیانه در جلسات کارگروه اشتغال میزان فعالیت های ادارات در حوزه جذب تسهیلات و ثبت رصد اشتغال پیگیری می شود.

نظری زاده با اعلام اینکه بانک ها هم باید با تعامل با دستگاه های اداری در جذب تعهد تسهیلات شهرستان در حوزه اشتغال کمک کنند، گفت: تسهیلاتی از شهرستان نباید برگشت و یا جذب نشود.

وی بازدید مستمر از کارگاه ها و افرادی که از تسهیلات اشتغال استفاده کرده اند را مورد اشاره قرار داد و اظهار کرد: در بازدید از این مراکز توانمندی های آنان مورد بررسی و رسیدگی قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکنون 46 درصد تعهد اشتغال شهرستان خلیل آباد محقق شده است

تاکنون 46 درصد تعهد اشتغال شهرستان خلیل آباد محقق شده است