مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 11:302023-09-28اقتصادي

ارائه خدمات رایگانِ حمل ونقل به افراد کم توان و ناتوان در سطح شهر


رییس کمیته هوشمندسازی و شفافیت شورای شهر تهران از تسهیل گری روند خدمت رسانی به افراد کم توان خبر داد و گفت: نیازمندان برای دریافت خدمات رایگان می توانند با شماره تماس 6305 تماس بگیرند.

- رییس کمیته هوشمندسازی و شفافیت شورای شهر تهران از تسهیل گری روند خدمت رسانی به افراد کم توان خبر داد و گفت: نیازمندان برای دریافت خدمات رایگان می توانند با شماره تماس 6305 تماس بگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا احمد صادقی با بیان اینکه از ابتدای سال 1402 بر تعداد مشترکان سامانه حمل و نقل افراد کم توان و ناتوان اضافه شده است، اظهار کرد: افزایش ظرفیت و تقویت ناوگان این سامانه بر تعداد مشترکان آن هم اضافه کرده است.

وی با اشاره به ظرفیت پیش بینی شده برای نیازمندان به این سامانه اظهارکرد: درحال حاضر سامانه جانبازان و افراد کم توان و ناتوان با 109 دستگاه ون، اتوبوس و مینی بوس شامل 81 دستگاه ون، 20 دستگاه اتوبوس و هشت دستگاه مینی بوس مناسب سازی شده است.

صادقی با اعلام تعداد افرادی که از خدمات سامانه حمل ونقل استفاده می کنند، گفت: ابتدای سال جاری تعداد مشترکان این سامانه 4200 نفر بودند که با تقویت ناوگان و افزایش ظرفیت، این میزان به 4660 مشترک رسیده است همچنین به طور میانگین روزانه این سامانه به 350 تا 400 مشترک خدمت رسانی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات رایگانِ حمل ونقل به افراد کم توان و ناتوان در سطح شهر

ارائه خدمات رایگانِ حمل ونقل به افراد کم توان و ناتوان در سطح شهر