مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 14:552023-10-17سياسي

امیرعبداللهیان در جلسه غیرعلنی مجلس درباره فلسطین چه گفت؟


وزیر امور خارجه امروز در نشست غیرعلنی مجلس شرکت کرد و توضیحاتی را درباره ماجرای فلسطین و حملات صهیونیست‎ها به غزه ارائه کرد.

- شهریار حیدری نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به نشست غیرعلنی امروز مجلس گفت: در این جلسه حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه با توجه به سفر اخیر خود به کشورهای منطقه و گفت وگو با سران ارشد این کشورها توضیحاتی را درباره عملیات طوفان الاقصی به نمایندگان ارائه کرد.

وی گفت: در این جلسه آقای امیرعبداللهیان گفت که طبق ارزیابی ما و نیروهای مقاومت از ابتدای اشغال سرزمین های فلسطین توسط رژیم صهیونیستی تا کنون چنین عملیات به این گستردگی از سوی ملت فلسطین و جبهه مقاومت انجام نشده است.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: وزیر امور خارجه گفت که انجام عملیات طوفاان الاقصی توسط جبهه مقاومت باعث همبستگی و وحدت بین جوامع اسلامی شده است.

وی گفت: وزیر امور خارجه همچنین عنوان کرد که عملیات طوفان الاقصی باعث افزایش روحیه جبهه مقاومت و ملل مسلمان و در مقابل باعث تضعیف روحیه صهیونیست ها است.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: وزیر امور خارجه در این جلسه عنوان کرد برنامه ما در ادامه کار پیگیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان در جلسه غیرعلنی مجلس درباره فلسطین چه گفت؟

امیرعبداللهیان در جلسه غیرعلنی مجلس درباره فلسطین چه گفت؟