مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 11:102023-10-21اقتصادي

انجام بیش از 3 هزار مورد نمونه برداری از محموله های صادراتی وارداتی در کرمانشاه


مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه گفت: طی سال گذشته 3 هزار و 420 مورد نمونه برداری از کالاهای صادراتی و وارداتی و تعیین ماهیت صورت گرفته است.

- مهدی حسین پور، مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با تبریک روز ملی صادرات، به نقش راهبردی استاندارد در نظارت بر کیفیت کالاهای صادراتی و وارداتی اشاره و اظهار کرد: این اداره کل بر تمامی کالاهای وارداتی و صادراتی مشمول مقررات استاندارد اجباری در مبادی رسمی منطقه نظارت دارد و تنها در صورت انطباق کالا با استانداردهای ملی مربوطه یا ضوابط فنی، مجوز صادرات یا واردات آن ها صادر می شود.

وی در این مورد توجه ویژه به استانداردسازی کالاهای وارداتی و وارداتی، افزود: در این راستا، اداره های اجرایی این اداره کل، با استقرار در مبادی خروجی منطقه، با هدف تسریع در روند صادرات، کنترل و نظارت مستقیم بر کالاهای صادراتی و وارداتی به منظور جلوگیری از ورود و خروج کالاهای نامرغوب، ارائه خدمت به فعالان اقتصادی وخدمات آزمایشگاهی به گمرکات منطقه جهت تعیین ماهیت کالاها در مبادی مرزی فعالیت مستمر دارد.

مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه اضافه کرد: طی سال گذشته 3 هزار و 420 مورد نمونه برداری از کالاهای صادراتی و وارداتی و تعیین ماهیت صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام بیش از 3 هزار مورد نمونه برداری از محموله های صادراتی وارداتی در کرمانشاه

انجام بیش از 3 هزار مورد نمونه برداری از محموله های صادراتی وارداتی در کرمانشاه