مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 11:002023-10-02فرهنگي

هشتمین جشنواره ملی هنرهای دیجیتال هِکاتوم در دانشگاه دامغان برگزار می شود


دبیر هشتمین جشنواره ملی هنرهای دیجیتال هِکاتوم از اعلان فراخوان هشتمین دوره جشنواره ملی هنرهای دیجیتال هکاتوم در دانشکده هنر دانشگاه دامغان خبر داد.

- ایسنا/سمنان دبیر هشتمین جشنواره ملی هنرهای دیجیتال هِکاتوم از اعلان فراخوان هشتمین دوره جشنواره ملی هنرهای دیجیتال هکاتوم در دانشکده هنر دانشگاه دامغان خبر داد.

سپهر محمدی در گفت وگو با ایسنا بااعلام این خبر اظهار کرد: در همین راستا دبیرخانه این جشنواره ملی، با انتشار فراخوان رسمی جشنواره از امروز به طور رسمی کار خود را آغاز کرد.

وی ضمن اعلام آمادگی برای دریافت آثار متقاضیان در دوبخش اصلی و ویژه تصریح کرد: بخشهای این جشنواره در شاخه های انیمیشن، فیلم انیمیشن، تجسمی نقاشی و عکاسی شامل پرتره، عکس تبلیغاتی و موضوع آزاد و در زمینه هنرهای دیجیتال شامل نقاشی دیجیتال، لوگو، موشن گرافیک و پوستر برگزار می شود.

دبیر هشتمین جشنواره ملی هنرهای دیجیتال هِکاتوم ادامه داد: متقاضیان شرکت در جشنواره می توانند تا تاریخ 30دی ماه امسال آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره دانشجویی کشوری ارسال کنند.

محمدی اضافه کرد: هشتمین جشنواره ملی هکاتوم با هدف توجه ویژه به دستاوردهای هنری دانشجویان و نگاهی تازه به قابلیت های ویژه آثار دانشجویی در حوزه هنرهای دیجیتال از تاریخ 7 تا 10اسفند امسال به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشتمین جشنواره ملی هنرهای دیجیتال هِکاتوم در دانشگاه دامغان برگزار می شود

هشتمین جشنواره ملی هنرهای دیجیتال هِکاتوم در دانشگاه دامغان برگزار می شود