مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 04:552023-10-14بين الملل

طوفان بزرگ فلسطین نشان داد کاخ های استعمار پوشالی است


طوفان بزرگ فلسطین نشان داد که کاخ های استعمار پوشالی است و این عملیات غرورآفرین ثابت کرد که به فرموده رهبر حکیم انقلاب اسلامی، - مسلم مرادی معاون استاندار لرستان و فرماندار ویژه شهرستان بروجرد در گفت وگو با خبرنگار فارس در بروجرد گفت: عملیات غرور آفرین طوفان الاقصی نشان داد که اهتزاز پرچم فلسطین در خیابان های تلا آویو به برکت جبهه مقاومت نزدیک است.

وی افزود: به برکت جبهه مقاومت و رشادت های شهید حاج قاسم سلیمانی سرزمین های اشغالی، امروز زیر چمکه های مجاهدان و  جوانان فلسطینی و مردم غزه است.

وی اظهار داشت: زوال رژیم غاصب صهیونیستی از هر زمانی نزدیکتر است و به زودی رقم خواهد خورد، جبهه مقاومت به یاری خداوند متعال به جهان صادر شده و استکبار جهانی آمریکا و اسراییل به زودی نابود خواهند شد.

فرماندار بروجرد گفت: طوفان بزرگ فلسطین نشان داد که کاخ های استعمار پوشالی است و این عملیات غرورآفرین ثابت کرد که به فرموده رهبر حکیم انقلاب اسلامی، اسراییل بزودی از بین خواهد رفت.

  مرادی افزود: ان شاءالله با یاری خداوند متعال، ملت مظلوم فلسطین با همراهی مسلمانان منطقه و جبهه مقاومت در نبرد با این رژیم منحوس و جعلی به پیروزی خواهند رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طوفان بزرگ فلسطین نشان داد کاخ های استعمار پوشالی است

طوفان بزرگ فلسطین نشان داد کاخ های استعمار پوشالی است