مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 09:212023-09-26سياسي

«وحدت» نقش کلیدی در اقتدار و عظمت جامعه ایمانی دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی در مراسم عهد سربازی که به مناسبت روز سرباز در لشکر 16 زرهی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: روز سرباز را خدمت همه عزیزان گرانقدر علی الخصوص جوانمردان دفاع از دین و جوانمردانی که فرزندان معنوی انبیاء و اولیاء به حساب می آیند تبریک عرض می کنم، روز سرباز، روز جوانمردی، غیرت، شهامت و شجاعت است.

وی ادامه داد: شما در دفاع از دین، حمایت از مستضعفان، حمایت از ارزش های الهی و معنوی و حمایت از جوانمردی پیشگام هستید، خدای متعال ما را دعوت به قوی شدن می کند و در آیه 60 سوره انفال می فرماید وَأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّهٍ ، یعنی (هر چه در توان دارید از نیرو و اسب های آماده بسیج کنید)، خداوند در این آیه فرموده هر چه می توانید باید قدرتمند باشید.

با وحدتمان قدرتمند باشیم امام جمعه قزوین عنوان کرد: ما باید با وحدتمان قدرتمند باشیم، هر فردی قدرت ناچیزی دارد، وقتی این قدرت ها هم افزا شد و در کنار هم قرار گرفت، می توان قدرت، اقتدار و عظمت جامعه ایمانی را به رخ کشید، ما ضعیف هستیم اما اگر خدایی شویم قدرت پیدا می کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: خداوند در آیه 165 سوره بقره می فرماید أَنَّ الْقُوَّهَ لِلَّهِ جَمِیعًا ، یعنی (تمام قدرت به دست خداست)، همه قدرت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«وحدت» نقش کلیدی در اقتدار و عظمت جامعه ایمانی دارد

«وحدت» نقش کلیدی در اقتدار و عظمت جامعه ایمانی دارد