مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 09:502023-10-11سياسي

حدادی: امروز مظلوم نمایی صهیونیسم را کسی باور نمی کند


نماینده ساوجبلاغ و طالقان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز نه مظلوم نمایی صهیونیسم را کسی باور می کند و نه امپراطوری رسانه ای دیگر توان آن را دارد که از یک ظالم ستمگر کودک کش، - نماینده ساوجبلاغ و طالقان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز نه مظلوم نمایی صهیونیسم را کسی باور می کند و نه امپراطوری رسانه ای دیگر توان آن را دارد که از یک ظالم ستمگر کودک کش، مظلوم نمایی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی حدادی در جلسه علنی نوبت صبح امروز چهارشنبه مجلس در تذکری با اشاره به تحولات اخیر در اراضی اشغالی فلسطین گفت: طوفان محور مقاومت به فرموده مقام معظم رهبری همان بلایی است که از عملکرد ظلم و ستم هیولای دیو سیرت بر سر رژیم صهیونیستی آمد.

وی افزود: امروز نه مظلوم نمایی صهیونیسم را کسی باور می کند و نه امپراطوری رسانه ای دیگر توان آن را دارد که از یک ظالم ستمگر کودک کش، مظلوم نمایی کند.

این نماینده مجلس همچنین با اشاره به سفر امروز شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه به تهران اظهار کرد: ورود شیخ زکزاکی امام شیعیان نیجریه را به کشور ایران اسلامی خوش آمد می گویم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شیخ ابراهیم زکزاکی هم زمان با پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، تبلیغ دینی در نیجریه را با جذب ده ها نفر آغاز کرد و تعداد پیروان اهل بیت (ع) در نیجریه، در دهه 1390 شمسی، با تلاش ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدادی: امروز مظلوم نمایی صهیونیسم را کسی باور نمی کند

حدادی: امروز مظلوم نمایی صهیونیسم را کسی باور نمی کند