مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 14:002023-09-28اقتصادي

از ظرفیت بندر مرسین ترکیه برای توسعه تجارت استفاده می کنیم


استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اهمیت بندر مرسین ترکیه در توسعه تجارت منطقه گفت: از ظرفیت این بندر بین المللی برای توسعه تجارت استفاده می کنیم.

- ایسنا/آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اهمیت بندر مرسین ترکیه در توسعه تجارت منطقه گفت: از ظرفیت این بندر بین المللی برای توسعه تجارت استفاده می کنیم.

محمدصادق معتمدیان در ادامه سفر به ترکیه و در دیدار با علی حمزه پهلوان والی مرسین، با اشاره به هم مرز بودن آذربایجان غربی با چهار استان شرقی این کشور، افزود: برگزاری ششمین نشست همکاری اقتصادی استان های مرزی ایران و ترکیه، بیانگر تلاش دو کشور دوست و همسایه برای تحقق افزایش سطح مبادلات تجاری به 30 میلیارد دلار در سال است .

وی همچنین با اشاره به ظرفیت های تجاری و اقتصادی و زیرساخت های حمل و نقل استان مرسین ترکیه، اظهار کرد: ظرفیت های ویژه آذربایجان غربی در حوزه های مختلف به ویژه در حوزه اقتصادی و تجاری و نقش آن در توسعه تجارت جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ترکیه، زمینه افزایش همکاری های این دو استان را دوچندان کرده است.

استاندار آذربایجان غربی به افزایش ارتباط و همکاری با استان های مختلف ترکیه نیز تاکید و تصریح کرد: با توجه به ظرفیت های اقتصادی، صنعتی و تولیدی مناسب منطقه، بنا داریم همکاری های جدید اقتصادی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ظرفیت بندر مرسین ترکیه برای توسعه تجارت استفاده می کنیم

از ظرفیت بندر مرسین ترکیه برای توسعه تجارت استفاده می کنیم