مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 13:002023-10-12سياسي

احداث شهرک جمکران با مساحت 3 هزار و 400 هکتار مترمربع پیگیری شود


تولیت سابق مسجد جمکران از امضای تفاهم نامه ای به منظور اختصاص سه هزار و 400 هکتار متر مربع زمین جدید به جمکران یاد کرد و گفت: باید برای عملیاتی شدن این تفاهم نامه تلاش کرد تا شهرک اقامتی زیارتی جمکران در این مکان احداث شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه تولیت مسجد مقدس جمکران که در صحن امام علی(ع) این مسجد برگزار شد، عنوان کرد: با کمترین امکانات بیشترین کارها و فعالیت ها در مسجد مقدس جمکران طی ده سال گذشته انجام شده است.

وی گفت: از زحمات و تلاش های همکاران بسیجی و خادمان افتخاری مسجد، صمیمانه و خاضعانه تشکر می کنم؛ قدردان زحمات مرحوم شیخ احمد انصاری، آیت الله وافی یزدی و مجمع خیرین مسجد مقدس جمکران در انجام و پیشرفت امور عمرانی هستیم.

تولیت سابق مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: در یک دهه اخیر برنامه های فرهنگی مسجد مقدس جمکران از 220 مراسم در سال، به 450 مراسم در طول سال افزایش یافته است.

وی تشریح کرد: احداث کامل شبستان بقیع به مساحت 10 هزار متر مربع، تکمیل شبستان های امام هادی(ع) و امام حسن عسکری(ع) به مساحت تجمیعی 15 هزار متر مربع، احداث مجتمع فرهنگی اقامتی امام خمینی(ره) با زیربنای 7 هزار متر مربع، احداث ساختمان موتورخانه مرکزی مسجد به مساحت 5 هزار متر مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث شهرک جمکران با مساحت 3 هزار و 400 هکتار مترمربع پیگیری شود

احداث شهرک جمکران با مساحت 3 هزار و 400 هکتار مترمربع پیگیری شود