مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 13:502023-10-21سياسي

اجرای برنامه در راستای توانمندسازی مردم در حوزه رسانه


مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان خواستار اجرای برنامه های مختلف در راستای توانمندتر شدن مردم در حوزه رسانه و تولید محتوای رسانه ای شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان خواستار اجرای برنامه های مختلف در راستای توانمندتر شدن مردم در حوزه رسانه و تولید محتوای رسانه ای شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الإسلام و المسلمین مصطفی جهانشاهی در دیدار مدیر سازمان بسیج رسانه سپاه سلمان سیستان و بلوچستان که صبح امروز شنبه انجام شد، با تاکید بر نیاز آموزش همگانی سواد رسانه در جامعه خصوصا این استان پهناور، افزود: تربیت خبرنگار جزیی از ماموریت بسیج رسانه به شمار می آید و این سازمان ظرفیت بسیار زیادی در تربیت نیروی انقلابی و جهت دهی مردم به اهداف و برنامه های نظام مقدس و مقابله با فعالیتهای دشمنان دارد.

وی با اشاره به این که چند سال است که سازمان تبلیغات اسلامی در رویکرد جدید خود به حوزه رسانه توجه ویژه ای داشته و به حوزه تولید رسانخ ای و عرصه تبلیغ نوین به صورت جدی ورود پیدا کرده، ادامه داد: در سنوات اخیر برنامه محفل و امثالهم از جمله تولیدات این حوزه فعالیتهای این نهاد است.

وی با تاکید بر این که بیشترین ضربه از دشمن را نظام در حوزه رسانه و شبکه های اجتماعی می خورد و در این راستا مرکز رسانه در راستای ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای برنامه در راستای توانمندسازی مردم در حوزه رسانه

اجرای برنامه در راستای توانمندسازی مردم در حوزه رسانه