مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 13:252023-10-20سياسي

هر فردی در صورت امکان به مردم غزه کمک کند


نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: هر فردی که امکان کمک مالی و معنوی به مردم مظلوم غزه را دارد، دریغ نکند که در شرایط فعلی چنین کمک هایی حیاتی است.

- ایسنا/زنجان نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: هر فردی که امکان کمک مالی و معنوی به مردم مظلوم غزه را دارد، دریغ نکند که در شرایط فعلی چنین کمک هایی حیاتی است.

آیت الله علی خاتمی ظهر امروز (28 مهرماه) در خطبه های نماز جمعه، اظهار کرد: ارگان های مختلف آماده دریافت کمک های مردمی برای ارسال به غزه هستند و امیدواریم مسلمین جهان در این مسیر کمک حال مردم این منطقه باشد.

وی به سالروز لغو قانون کاپیتولاسیون اشاره کرد و افزود: چنین قوانینی نشان دهنده چهره منفور استثمار است که خود را در برابر بی قانونی محق دانسته و در کشورهای مختلف دست به هر کاری می زنند که ایرانی ها به رهبری امام راحل مقابل آن ایستادند.

امام جمعه زنجان به سالروز به ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی نیز اشاره و اظهار کرد: این شخصیت نمونه بارز زیست مومنانه در محور قرآن و ولایت است که عملا این نکات را به مسلمانان نشان دادند.

وی به ولادت امام هادی (ع) نیز اشاره کرد و یادآور شد: در هفته پیش رو سالروز وفات کریمه اهل بیت (ع ) را داریم که نمونه بارز یک زن مسلمان و حامی ولایت فقیه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر فردی در صورت امکان به مردم غزه کمک کند

هر فردی در صورت امکان به مردم غزه کمک کند