مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 11:402023-09-30ورزشي

رقابت 21 تیم در رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج گلستان


مسئول مرکز فضای مجازی بسیج گلستان با بیان اینکه رقابت 21 تیم از اقصی نقاط استان در پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج آغاز شد، ادامه داد: - ایسنا/گلستان مسئول مرکز فضای مجازی بسیج گلستان با بیان اینکه رقابت 21 تیم از اقصی نقاط استان در پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج آغاز شد، ادامه داد: تیم های برگزیده به رقابت های کشوری اعزام می شوند.

رضا روشنی صبح امروز شنبه 8 مهرماه 1402 در آیین افتتاح پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان گلستان که همزمان با هفته وحدت در حسینیه ثارالله گرگان برگزار شد، اظهار کرد: در این رویداد علمی 21 تیم در سه بخش پویانمایی، نرم افزار و بازی موبایلی حضور دارند که ظرف مدت 48 ساعت و شبانه روزی با هم به رقابت می پردازند.

وی با بیان اینکه در بخش پویانمایی 10 تیم ، نرم افزار 5 تیم و بازی موبایلی 6 تیم شرکت کرده اند، ادامه داد: پس از اتمام فرآیند داوری، تیم های برتر هر بخش اعلام و به جشنواره و رویداد ملی که همزمان با دهه مبارک فجر در تهران برگزار می شود، اعزام خواهند شد.

مسئول مرکز فضای مجازی بسیج گلستان با تأکید بر اینکه این رویداد بر اساس منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و تأکیدات ایشان مبنی در فعالیت خلاقانه در فضای مجازی شکل گرفته و هر سال در سطح کشور برگزار می شود، خاطرنشان کرد: قطعاً پس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت 21 تیم در رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج گلستان

رقابت 21 تیم در رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج گلستان