مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 18:052023-10-18ورزشي

زمان صدور مجوز سمن های حوزه جوانان به یک ماه می رسد


سرپرست اداره کل مشارکت های اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان از کاهش مدت زمان صدور مجوز سمن های حوزه جوانان به یک ماه خبر داد.

  - ایسنا/کرمانشاه سرپرست اداره کل مشارکت های اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان از کاهش مدت زمان صدور مجوز سمن های حوزه جوانان به یک ماه خبر داد.

  علی پارسانیا، امروز (26 مهر) در اختتامیه رویداد منطقه ای نما (نوآوری مشارکت های اجتماعی)، به میزبانی کرمانشاه، از این رویداد به عنوان فرصتی برای جوانان خلاق و صاحب ایده نام برد و اظهار کرد: در رویداد نما می خواهیم با فراهم کردن یک فضای آموزشی زمینه ای برای پرورش ایده های جوانان خلاق فراهم کنیم.

وی افزود: در ثبت نامی که از اردیبهشت تا تیرماه امسال از تیم های علاقمند به شرکت در این رویداد صورت گرفت، حدود 430 تیم ثبت نام کردند که از این تعداد 80 تیم در گروه های سه تا پنج نفره و در گروه سنی 18 تا 25 سال پذیرفته شدند.

سرپرست اداره مشارکت های اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: برای برگزاری این رویداد، استان های کشور را به پنج پهنه تقسیم کردیم که تاکنون رویدادهای دو پهنه شمال و شمال غرب برگزار شده و رویداد پهنه غرب و جنوب غربی هم به میزبانی کرمانشاه در حال برگزاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان صدور مجوز سمن های حوزه جوانان به یک ماه می رسد

زمان صدور مجوز سمن های حوزه جوانان به یک ماه می رسد