مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 07:252023-10-14اقتصادي

حضور شهرداری ها در بورس اقتصاد شهری شیشه ای در پی دارد


شهردار کرج با تاکید بر لزوم حضور شهرداری ها در بورس، گفت: این امر کمک می کند تا فعالیت های اقتصادی شفاف تر صورت بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مهرداد کیانی، شهردار کرج، در پاسخ به سوالی مبنی بر اهمیت حضور شهرداری ها در بورس، اظهار کرد: بورس بستر مناسب جهت تأمین مالی پروژه های کلان، مولد سازی دارایی ها و شفافیت و فساد زدایی از اقتصاد شهری است.

وی افزود: پروژه های ریلی بزرگراهی و زیرساختی شهرداری ها ک دارای سود تضمین شده هستند می توانند در قالب صندوق در بورس عرضه شوند.

به گفته شهردار کرج، فروش املاک مازاد شهرداری ها و جذب سرمایه گذار برای قراردادهای مشارکت از کانال بورس نیز می توانند اتفاقات خوبی را برای مدیریت شهری رقم بزند.

وی با بیان اینکه شهرداری ها در چند فصل و حوزه مختلف می توانند در بورس داد و ستد مالی داشته باشند، اضافه کرد: بازار سرمایه پنجره جدیدی برای جذب سرمایه های سرگردان تلقی می شود، همچنین تأمین مالی طرح های کلان به ویژه مترو، فروش املاک مازاد و محصولات تولیدی قابلیت بهره برداری از این ظرفیت را دارند.

کیانی تصریح کرد: همچنین آسفالت و بتن، مولدسازی دارایی ها، تعریف پروژه های مشارکتی همچون مجتمع های تجاری و اداری و طرح های گردشگری برای سرمایه گذاری در بورس مناسب هستند که امیدواریم دولت و مجلس بستر تح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور شهرداری ها در بورس اقتصاد شهری شیشه ای در پی دارد

حضور شهرداری ها در بورس اقتصاد شهری شیشه ای در پی دارد