مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 14:202023-09-30سياسي

پایداری صندوق بیمه اجتماعی تا 20 سال آینده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، روستاییان و عشایر، بیت اله برقراری در دیدار با آیت الله سیدمحمد سعیدی امام جمعه قم و تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س)، - بیت اله برقراری نقش صندوق را در افزایش امید در جامعه مؤثر قلمداد کرده، گفت: امروزه برخی صندوق ها و شرکت های بیمه ای با چالش منابع مواجه شده اند، ولی این صندوق بر اساس محاسبات علمی، تا 20 سال آینده از این چالش دور شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، روستاییان و عشایر، بیت اله برقراری در دیدار با آیت الله سیدمحمد سعیدی امام جمعه قم و تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س)، اظهار کرد: جامعه هدف ما تمام کشاورزان، عشایر، روستاییان و شهر های زیر 20 هزار نفر هستند.

وی افزود: تجربه ثابت کرده است که عشایر و روستاییان همیشه پای کار نظام جمهوری اسلامی هستند و امامین انقلاب نیز عنایت های ویژه ای به این اقشار از جامعه دارند.

مدیرعامل صندوق اضافه کرد: با توجه به اینکه این افراد از خدمات بیمه بهره مند نمی شدند، این صندوق در سال 1384 راه اندازی شد و تاکنون خدمات خوبی ارائه کرده است.

برقراری با بیان اینکه در این صندوق، حق بیمه حداقل است، اظهار کرد: بیمه شدگان 30 درصد و دولت 70 درصد حق بیمه را در این صندوق پرداخت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایداری صندوق بیمه اجتماعی تا 20 سال آینده

پایداری صندوق بیمه اجتماعی تا 20 سال آینده