مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 12:552023-10-21سياسي

چند دیدگاه برای بهبود وضعیت روابط عمومی استانداری و ادارات گیلان


حسینی سکان هدایت روابط عمومی استانداری گیلان را در دست خود دارد و نیاز است تا علاوه بر بروزرسانی اطلاعات رسانه ای خود از وضعیت گیلان، نسبت به بروزرسانی روابط عمومی فرمانداری ها و دیگر سازمان ها و ادارات نظارت داشته باشد که در این راستا چند دیدگاه برای .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حسن غلام پور فعال رسانه ای طی یادداشتی نوشت: گرچه در عصر حاضر همه متخصصان و مسؤولین از لزوم مدیریت در امور رسانه و کارکرد مستقیم آن بر روی افکار عمومی صحبت می کنند ولی عملا در کار بخصوص از مسؤولین اقدامی درست در این راستا دیده نمی شود و کارها صرفا در حد همان شعارها باقی می ماند.

  مثلا گفته می شود که کارهای دولت باید به مردم اطلاع رسانی شود که این بسیار درست است ولی همین موضوع ساده یعنی انجام یک پروژه عام المنفعه از آغاز تا پایان در سکوت معناداری صورت می گیرد و از طرفی دیگر نیز تاکید دارند که اصحاب رسانه و خبرنگاران کارکردهای دولت و نظام را اطلاع رسانی کنند تا علاوه بر اینکه مردم متوجه خدمات باشند از سوی دیگر جلوی توطئه های دشمن نیز گرفته شود که این تناقض در گفتار و رفتار مسوولین است.

  روابط عمومی دستگاه ها حلقه و مسیری برای ارتباط بین اصحاب رسانه، مردم و حاکمیت برای اطلاع رسانی از عملکردها و حتی دریافت گزارشات و پیشنهادات و انتقادها است،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند دیدگاه برای بهبود وضعیت روابط عمومی استانداری و ادارات گیلان

چند دیدگاه برای بهبود وضعیت روابط عمومی استانداری و ادارات گیلان