مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 05:002023-10-15فناوري

جدیدترین بروزرسانی از گوگل + عکس


«لارا لوین»، سخنگوی گوگل نیز در گفتگو با وب سایت The Verge، ضمن تأیید این تغییر، اشاره کرد که آزمایش فید Discover هم اکنون در هند اجرا می شود.

- جی پلاس؛ گوگل ظاهراً درحال آزمایش فید Discover برای صفحه اصلی خود در دسکتاپ است که علاوه بر نوار جستجو، محتوای پیشنهادی و توصیه شده را نیز به کاربران نمایش می دهد.

براساس تصویری که MSPowerUser در گزارش خود به اشتراک گذاشته است و در ادامه می توانید آن را مشاهده کنید، این فید شامل مواردی ازجمله اخبار مهم، پیش بینی آب وهوا، نتایج مسابقات ورزشی و اطلاعات سهام سه شرکت می شود.

البته این اولین بار نیست که گوگل این ویژگی را ارائه می کند؛ غول موتور جستجو در سال 2018 فید Discover را به صفحه اصلی برنامه موبایل خود در ایالات متحده اضافه کرده بود.

لارا لوین ، سخنگوی گوگل نیز در گفتگو با وب سایت The Verge، ضمن تأیید این تغییر، اشاره کرد که آزمایش فید Discover هم اکنون در هند اجرا می شود.

فید Discover در صفحه اصلی موتور جستجوی گوگل غول موتور جستجو در گذشته نیز این ویژگی را برای صفحه اصلی خود در دسکتاپ آزمایش کرده است.

سال گذشته در گزارشی آزمایش ردیفی از کارت های ویجت مانند در صفحه اصلی آن مشاهده شده بود که ترکیبی مشابه از اخبار، پیش بینی آب وهوا و اطلاعات سهام را به کاربران نشان می داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدیدترین بروزرسانی از گوگل + عکس

جدیدترین بروزرسانی از گوگل + عکس