مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 12:062023-10-11فرهنگي

جشنواره فیلم کودک اصفهان، از حرارت برگزاری تا سرمای تولیدات


جشنواره فیلم کودک با شرایط قابل قبولی در حال برگزاری است، اما نکته مهم این است که حال سینمای کودک با یک جشنواره و چند فیلم بهبود پیدا نکرده و نیازمند سیاست گذاری های کلان است.

- خبرگزاری فارس ـ گروه سینما: جشنواره فیلم کودک و نوجوان در حال تجربه سی وپنجمین دوره خود در شهر اصفهان است، جشنواره ای که بعد از 2 سال تعطیلی برگزار شد تا سینمای کودک بیش از این مورد غفلت واقع نشود.

این جشنواره بعد از برگزاری دوره 34 در سال 1400 در سال بعد به دلیل نبود تعداد مناسب فیلم با موضوع کودک و نوجوان برگزار نشد تا حال و شرایط سینمای کودک را وخیم نشان دهد.

دوره بعدی نیز به دلیل شرایط اجتماعی سال گذشته برگزار نشد تا این جشنواره ها که راهکاری برای تحول و پویایی فضای سینمای کودک است از شرایط ایده آل خود دور شود.

حالا بعد از این دو سال و دوبار تعطیل شدن جشنواره کودک دوره سی وپنجم با حواشی ابتدایی از تغییر دبیر جشنواره گرفته تا تغییر برخی اعضا ستاد به سمت اجرایی شدن حرکت کرد.

در ابتدای مسیر این تغییرات و البته وجود شایعه نبود بودجه مناسب برای برگزاری آن تصور برگزاری جشنواره ای ضعیف و یا حتی تاخیر در برگزاری آن را می داد، اما در نهایت جشنواره فیلم کودک در اصفهان شروع به کار کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره فیلم کودک اصفهان، از حرارت برگزاری تا سرمای تولیدات

جشنواره فیلم کودک اصفهان، از حرارت برگزاری تا سرمای تولیدات