مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 12:552023-09-28سياسي

روایتی از رشادت های رزمندگان «تیپ ثارالله» در علمیات «بیت المقدس»


تیپ ثارالله در سخت ترین میدان نبرد یعنی در منطقه سید جابر در برابر سپاه قدرتمند سوم عراق قرار گرفت تا عراقی ها را در این منطقه درگیر کنند و فریب دهند تا از طریق سرگرم کردن دشمن در منطقه سید جابر، -  محمد صباغ در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: تیپ ثارالله در اواخر سال 60 با فرماندهی حاج قاسم سلیمانی تشکیل شد و این تیپ از جمله اولین هایی بود که در پادگان دوکوهه حضور داشت، همچنین برای اولین بار در عملیات فتح المبین شرکت کردند و پیروز شدند.

وی در خصوص نقش رزمندگان تیپ ثارالله در عملیات بیت المقدس یادآور شد: تیپ ثارالله در سخت ترین میدان نبرد یعنی در منطقه سید جابر در برابر سپاه قدرتمند سوم عراق قرار گرفت.

تا عراقی ها را در این منطقه درگیر کنند و فریب دهند تا بدین وسیله از طریق سرگرم کرد دشمن، در منطقه سید جابر، دیگر رزمندگان بتوانند از رود کارون عبور کنند و جاده اهواز_ خرمشهر را تصرف کرده و خود را به مرز برسانند و از طریق شلمچه، خرمشهر را دور بزنند و این شهر مهم را به تصرف خود در بیاورند، تا خرمشهر آزاد شود.

صباغ با اشاره به اینکه رزمندگان تیپ ثارالله یک هفته در منطقه سید جابر درگیر بودند، افزود: در 14 اردیبهشت سال 61 رزمندگان اسلام طرح فریب مخابراتی را به اجرا در آورند که در نوع خودش بی نظیر بود و تمام رزمندگان اسلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از رشادت های رزمندگان «تیپ ثارالله» در علمیات «بیت المقدس»

روایتی از رشادت های رزمندگان «تیپ ثارالله» در علمیات «بیت المقدس»