مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 08:152023-09-26سياسي

مرزنشینان خراسان شمالی محروم از سهمیه سوخت


نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم و مانه و سملقان گفت: به رغم پیگیری و تلاش های انجام شده هنوز مرزنشینان این استان از سهمیه سوخت مرزی محروم هستند.

- ایسنا/خراسان شمالی نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم و مانه و سملقان گفت: به رغم پیگیری و تلاش های انجام شده هنوز مرزنشینان این استان از سهمیه سوخت مرزی محروم هستند.

محمد وحیدی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در گزارشی که ارائه شده به علت اینکه خراسان شمالی نقطه مرزی متصل با کشور همسایه را ندارد، این سوخت به مرزنشینان استان تعلق نمی گیرد.

وی افزود: این نقطه اتصال با کشور همسایه که ترکمنستان است؛ در استان های خراسان رضوی و گلستان هم برقرار است.

وحیدی ادامه داد: نبود این نقطه اتصال موجب شده حتی خراسان شمالی یک هنگ مرزی مستقل نیز نداشته باشد، با وجود اینکه مرزبانی خراسان شمالی جزء مرزبانی های قوی و موفق کشور بوده و توانسته امنیت خیلی خوبی را در مناطق مرزی ایجاد کند.

وی تصریح کرد: وزارت نفت به رغم اینکه تعهدات خود را نسبت به پرداخت سهمیه سوخت مرزنشینان این استان دارد و این حق هنوز نفی نشده اما هنوز ابلاغی صورت نگرفته است.

نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم و مانه و سملقان بیان کرد: در دولت سیزدهم ارتباطات خوبی با کشور ترکمنستان برقرار شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرزنشینان خراسان شمالی محروم از سهمیه سوخت

مرزنشینان خراسان شمالی محروم از سهمیه سوخت