مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 20:552023-10-01سياسي

برای رونق گردشگری همدان باید نقشه راه تنظیم شود


برای پیشرفت و رونق گردشگری استان تاریخی همدان باید نقشه راه تنظیم شود به طوریکه تمام برنامه ریزی ها به صورت مرتب و راهبردی در آن درنظر گرفته شود.

- ایسنا/همدان استاندار همدان گفت: برای پیشرفت و رونق گردشگری استان تاریخی همدان باید نقشه راه تنظیم شود به طوریکه تمام برنامه ریزی ها به صورت مرتب و راهبردی در آن درنظر گرفته شود.

علیرضا قاسمی فرزاد عصر یکشنبه، 9 مهر در همایش پاسداشت روز جهانی جهانگرد و هفته گردشگری در استان همدان، مطرح کرد: مایه مباهات است که صاحب یک میراث گران بها هستیم.

همدان صاحب یک تمدن پرعظمت است و در فراز و نشیب های مختلف این را نشان داده است و در تمام دوران ها خوش درخشیده اما آنچه باید به آن اشاره کرد 1800 اثر تاریخی ماندگار، جاذبه های طبیعی فاخر و آب و هوای مناسب شهرمان است.

وی با بیان اینکه جاذبه های همدان بی مانند هستند، تأکید کرد: از مدیرکل میراث فرهنگی درخواست می کنم نقشه راهی برای گردشگری استان با به کارگیری افراد مجرب ظرف دو، سه ماه آینده تهیه کند به طوریکه اگر نقشه راه نباشد مانند حال حاضر سر درگم خواهیم بود و آنطور که باید از ظرفیت گردشگری بهره نبرده ایم.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه استان همدان دو بال پر قدرت دارد و باید نهایت استفاده را از آن داشته باشد، خاطرنشان کرد: بزرگترین غار آبی جهان و میراث گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای رونق گردشگری همدان باید نقشه راه تنظیم شود

برای رونق گردشگری همدان باید نقشه راه تنظیم شود