مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 09:052023-09-27اقتصادي

برنامه های سیستان و بلوچستان به مناسبت روز جهانی گردشگری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، محمدهادی طهرانی مقدم امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته گردشگری در زاهدان برگزار شد از اجرای 99 برنامه در هفته گردشگری خبر داد و اظهار کرد: این برنامه ها با شعار سفر به فردای ایران با گردشگری و سرمایه گذاری های سبز در سیستان و بلوچستان اجرا می شود.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان با اشاره به این که در این استن یکصد و 44 تاسیسات گردشگری در قالب 17 هتل و هتل آپارتمان، 21 مهمانپذیر  17 دفتر خدماتی مسافرتی، 25 مجتمع گردشگری و 64 واحد بومگردی فعال می باشند، تعداد شاغلین در این تأسیسات را 320 نفر برشمرد و تعداد تخت استان را بیش از 4هزار تخت عنوان کرد که آمادگی ارائه خدمات به گردشگران را دارند.

طهرانی مقدم از اعمال تخفیف 30درصدی در نرخ تورهای گردشگری که در روز جهانی گردشگری از دفاتر استان خریداری شود خبر داد و عنوان کرد: در راستای خدمات به گردشگران کلیه هتل های استان در هفته گردشگری در نرخ اتاق ها 20درصد تخفیف را قائل شده اند.

این مقام مسئول عنوان کرد: طی این هفته پنج جشنواره گردشگری_فرهنگی در سراسر استان برگزار خواهد شد و همچنین نمایشگاه صنایع دستی، سوغات و غذای محلی در زاهدان در مجتمع لادیز این شهرستان با حضور صنعتگران از پنجم مهرماه آغاز بکار میک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های سیستان و بلوچستان به مناسبت روز جهانی گردشگری

برنامه های سیستان و بلوچستان به مناسبت روز جهانی گردشگری