مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 13:552023-10-14اقتصادي

رتبه پایین کیفیت در صنایع خودرو و دخانیات


به گفته رییس سازمان ملی استاندارد نرخ کیفیت در بعضی از کالاها از جمله دخانیات و صنعت خودروسازی زیر 50 درصد و در صنایعی از جمله شوینده، مواد غذایی، - به گفته رییس سازمان ملی استاندارد نرخ کیفیت در بعضی از کالاها از جمله دخانیات و صنعت خودروسازی زیر 50 درصد و در صنایعی از جمله شوینده، مواد غذایی، مبلمان و برخی از انواع لوازم خانگی بالای 70 درصد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی اسلام پناه در حاشیه مراسم روز جهانی استاندارد در جمع خبرنگاران، از رونمایی از شاخص های کیفیت که با همکاری دانشگاه امیر کبیر تدوین شده، اظهار کرد: طبق تحلیل انجام شده و گزارش منتشره دانشگاه امیرکبیر در رابطه به شاخص های کیفیت کالا و خدمات، نرخ کیفیت در بعضی از کالاها از جمله دخانیات و صنعت خودروسازی زیر 50 درصد است و خودروسازان نتوانسته اند حتی کف رضایت مردم را کسب کنند.

وی با اشاره به اینکه پنج خودروی بی کیفیت و پرعیب از مدار تولید خارج شده، گفت: اکنون در حال استانداردسازی 1000 قطعه خودرو هستیم تا به صورت فنی و کارشناسی تاییدیه دریافت کنند.

رییس سازمان ملی استاندارد با بیان اینکه وزارتخانه ها و بنگاه های تولیدی در استانداردسازی مسوولیت دارند، ادامه داد: شاخص ها و نرخ کیفیت سازی 56 مولفه و شاخه دارد که نوع رضایت و رفتار بازار همخوانی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه پایین کیفیت در صنایع خودرو و دخانیات

رتبه پایین کیفیت در صنایع خودرو و دخانیات