مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 10:002023-10-21اقتصادي

شناسایی نیم میلیون خانه خالی در استان اصفهان


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: در دو ماه گذشته 917 خانه خالی در استان اعمال قانون شدند البته باتوجه به این مهم که حدود نیم میلیون خانه خالی در استان وجود دارد ضروری است با جدیت به این حوزه ورود شود و همه دستگاه ها به نحو مقتضی مأموریت خود را به سرانجام برسانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مهران زینلیان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با اشاره به برگزاری سومین جلسه کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات استان در هفته اخیر، گفت: حسب جلسات متعدد و مصوبات گذشته، موضوع مسکن و مسائل حول آن در استان در سه محور اساسی مطرح شد.

وی افزود: در این نشست ساماندهی مشاوران املاک و بنگاه های معاملاتی در استان مطرح شد که نقش مؤثری در تعیین قیمت بازار و عرضه مناسب مسکن دارند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان بیان کرد: با توجه به همکاری تعزیرات استان و اصناف بخش بسیاری از واحدهای مشاور املاک طی سه ماه گذشته رصد و در صورت مشاهده تخلف اعمال قانون شدند همچنین ساماندهی و ثبت این واحدها در سامانه های کشوری مورد توجه قرار گرفته است.

زینلیان اظهار کرد: طبق گزارش ارائه شده بیش از 90 درصد از واحد های مشاور املاک استان از طریق اصناف با سامانه ثبت معاملات کشور و اصطلاحاً هولوگرام کردن برگه های معاملا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی نیم میلیون خانه خالی در استان اصفهان

شناسایی نیم میلیون خانه خالی در استان اصفهان