مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 13:502023-10-03سياسي

نشانه های هشداردهنده خشم کدامند؟


همه افراد پیش از خشمگین شدن نشانه هایی را در خود بروز می دهند که شناخت و آشنایی با آن ها می تواند فرد را در مدیریت و کنترل خشم یاری دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از موج، خشم و عصبانیت وضعیتی است که اکثر مردم حتی یک بار هم که شده دچار آن می شوند و ممکن است واکنش های متفاوتی از خود نشان دهند، برای آن را فرو می خورند و بنوعی کظم غیظ می کنند و برخی دیگر نیز آن را برون می ریزند که شاید مشکلاتی را به همراه داشته باشد.

  اما خشم چیست؟ خشم یا عصبانیت از جمله وضعیت های روانی است که درگسترهٔ آزردگی اندک تا غضب شدید در یک فرد می گنجد.

  اگر بخواهیم به معلول های فیزیکی خشم بپردازیم می توانیم بگوییم که این معلول ها شامل تند شدن ضربان قلب و افزایش فشار خون و آدرنالین در خون است.

خشم از دید عده ای، بخشی از واکنش مغز به بیمناکی اش از درد است و در زمانی که که شخص خودآگاهانه تصمیم به انجام کاری می گیرد تا بلافاصله رفتار تهدید کنندهٔ نیروی بیرونی دیگری را متوقف کند، خشم احساس غالب (رفتاری، ذهنی و کالبدشناختی) در وی می شود.

همانطور که گفتیم خشم را می توان یکی از حالات طبیعی انسان ها دانست، راهی برای نجات یا حفظ فرد از یک نگرانی یا خطر که در حال وقوع است  و دارای نمودهایی خارجی که ممکن است در حالات چهره و بدن، واکنش های کالبدشناختی و گاه رفتارهای تها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشانه های هشداردهنده خشم کدامند؟

نشانه های هشداردهنده خشم کدامند؟