مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 11:152023-09-29حوادث

روایت بازار خطرساز بیرجند و معابری که راه آتش نشانان را سد می کنند


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند با بیان اینکه بازار بیرجند به شیوه فعلی ناامن و خطرساز است که باید تدابیری اندیشیده شود، - ایسنا/خراسان جنوبی رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند با بیان اینکه بازار بیرجند به شیوه فعلی ناامن و خطرساز است که باید تدابیری اندیشیده شود، گفت: نحوه پارک خودروها به ویژه در خیابان های کم عرض بیرجند، باعث شده گاهی میانگین رسیدن به محل حادثه کاهش یابد.

علی حیاتی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تجهیزاتی که آتش نشانی نیاز دارد، اظهار کرد: خرید و نوسازی تجهیزات آتش نشانی بیرجند در یک سال گذشته، مهار حریق و ضریب ایمنی را افزایش داد.

وی افزود: تجهیزات، امکانات، ماشین آلات و لباس های مخصوص در حوزه آتش نشانی برای انجام عملیات های مختلفی که در این سازمان انجام می شود حرف اول را می زند و اگر چه که شهرداری بیرجند در سال های گذشته، به این موارد توجه داشته است اما در یک سال گذشته تحولات چشمگیری در تامین و تجهیز امکانات و ماشین آلات رخ داده است.

حیاتی ادامه داد: در این مدت 50 دست لباس عملیاتی آتش نشانی ، یک دستگاه خودروی KMC ، یک دستگاه آتیکوی 8 تن اطفای حریق و تجهیز آن، لوازم امداد کوهستان، دو دست لباس شیمیایی و یک دست لباس غواصی فول فیس به همراه قایق جیمینی 5 نفره پلاس خریداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت بازار خطرساز بیرجند و معابری که راه آتش نشانان را سد می کنند

روایت بازار خطرساز بیرجند و معابری که راه آتش نشانان را سد می کنند