مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 13:202023-10-15اقتصادي

راه اندازی کارخانه فولادسازی شرکت زغال سنگ البرز مرکزی در آینده نزدیک


معاون وزیر صمت از راه اندازی کارخانه فولادسازی شرکت زغال سنگ البرز مرکزی باهدف تکمیل زنجیره فولاد مازندران در آینده نزدیک در سوادکوه خبرداد وگفت که این واحد صنعتی با سرمایه گذاری بخش خصوصی ایجاد و افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، محمدرضا موثقی نیا بعدازظهر امروز در بازدید از کارخانه فولادسازی شرکت زغالسنگ البرز مرکزی اظهار کرد: برای تامین مواد اولیه مورد نیاز کارخانه فولاد با تخصیص معادن جدید، تکمیل زنجیره فولاد در مازندران فراهم می شود و کارخانه فولاسازی با سرمایه گذاری بخش خصوصی به زودی افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: با تلاش بی وقفه کارکنان و کارگران زغالشویی شرکت زغالسنگ البرز مرکزی مازندران، شاهد افزایش بهبود و کیفیت محصولات این بخش هستیم که نکته حائز اهمیتی به شمار می رود.

رییس هیات مدیره سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) به دستور و پیگیری های اخیر استاندار مازندران در خصوص فعالیت این شرکت، گفت: باعنایت به این پیگیری ها و مصوبات مسؤول ارشد استان و اجرای آنها ظرفیت تولیدی این کارخانه افزایش خواهد یافت و تا پایان سال به 130 هزار تُن خواهد رسید.

وی همچنین گفت: با تخصیص معادن جدید نیز تا اواسط سال 1403 ظرفیت تولید کارخانه زغالسنگ البرز مرکزی به 150 هزار تُن افزایش خواهد یاف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی کارخانه فولادسازی شرکت زغال سنگ البرز مرکزی در آینده نزدیک

راه اندازی کارخانه فولادسازی شرکت زغال سنگ البرز مرکزی در آینده نزدیک