مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 13:002023-10-17سياسي

ایجاد اشتغال برای معتادان را نشانه گرفته ایم


مدیرعامل مجمع خیرین یاریگران زندگی در کشور گفت: در مجمع خیرین یاریگران زندگی در وهله اول ایجاد اشتغال برای معتادان را نشانه گرفته ایم.

- حسن حمزه زاده سه شنبه 25 مهر در نشست مجمع عمومی و انتخابات هیأت امنا و هیأت مدیره مجمع خیرین یاریگران زندگی استان همدان، با بیان اینکه اکنون یک سال از تشکیل مجمع خیرین یاریگران زندگی می گذرد، اعلام کرد: مجوز مجمع خیرین یاریگران زندگی به شماره 143777 توسط وزارت کشور تصویب و صادر شد.

وی با اشاره به اینکه امروز بیستمین استان اقدام به راه اندازی این مجمع می کند، اظهار کرد: این مجمع یک تشکل مردم نهاد در سطح ملی و بین المللی است و مجوز ما همچون خیرین مدرسه ساز ملی بوده و می توانیم در آن سوی آب ها نیز نمایندگی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه دهه 70 با تشکیل مجمع خیرین مدرسه ساز نهضت مدرسه سازی در کشور شکل گرفت، افزود: دهه 80 نیز مجمع خیرین سلامت راه اندازی شد و در دهه جدید نیز مجمع خیرین یاریگران زندگی به راه افتاده است .

حمزه زاده تصریح کرد: دست یک معتاد را گرفتن، بازگرداندن به موقعیت اصلی خود و برگرداندن به خانواده به عنوان عمود زندگی، زمانی میسر است که فرد بهبودیافته یک شغل آبرومند با درآمد مکفی داشته باشد و بتواند به ارتقاء خانواده کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد اشتغال برای معتادان را نشانه گرفته ایم

ایجاد اشتغال برای معتادان را نشانه گرفته ایم