مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 13:212023-10-10سياسي

40 موقوفه در شهرستان آزادشهر سنددار می شود


رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آزادشهر گفت: امسال با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک، منابع طبیعی، جهادکشاورزی، بنیاد مستضعفان و اداره اوقاف شهرستان بیش از 40 موقوفه در شهرستان آزادشهر سنددار می شوند.

- حجت الاسلام سیدرضا موسوی ظهر امروز در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در آزادشهر اظهارکرد: شهرستان آزادشهر دارای 295 موقوفه است.

در سال گذشته از محل همین موقوفات اندک با نیت تهیه جهیزیه، با همکاری موسسات نیکوکاری شهرستان، برای 12 زوج نیازمند، جهیزیه تهیه و اهدا شد.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آزادشهر با اشاره به برنامه ها و طرح های مختلف این اداره در طول سال خاطرنشان کرد: علاوه بر طرح های مختلف اداره اوقاف که در طول سال و مناسبت های مختلف ملی و مذهبی اجرا می شود، سازمان اوقاف و امور خیریه برنامه های جدیدی در کنار این طرح ها برنامه ریزی کرده است که می توان به طرح شمیم خدمت حسینی در راستا اشتغال و بازار کار برای علاقمندان جویای کار اشاره کرد.

وی ادامه داد: در این طرح از فضاهای موجود در بقاع متبرکه برای ایجاد بازارچه و کارگاه های تولیدی در زمینه های مختلف به ویژه صنایع دستی استفاده می شود تا افراد بیشتری اشتغالزایی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 موقوفه در شهرستان آزادشهر سنددار می شود

40 موقوفه در شهرستان آزادشهر سنددار می شود