مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 13:402023-09-28اقتصادي

شرکت های دانش بنیان به پروژه های پیشران وزارت صمت ورود کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «عباس علی آبادی» وزیر صنعت، معدن و تجارت، در جریان برگزاری نخستین رویداد ملی صنعت دانش بنیان در محل مرکز همایش های سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، - وزیر صمت احیای واحد های راکد را از اهداف اساسی این وزارتخانه برشمرد و گفت: تمرکز سیاست گذاری های کشور باید روی شرکت های دانش بنیان باشد که در این زمینه، هم افزایی دستگاه های اجرایی در مسیر رونق تولید و حمایت از شرکت های دانش بنیان و نوآور ضرورت دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت، در جریان برگزاری نخستین رویداد ملی صنعت دانش بنیان در محل مرکز همایش های سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، ضمن بیان مطلب فوق گفت: باید با کار علمی و مستمر ریسک های فعالیت های تولیدی را کاهش داده و به سمت توسعه برویم.

وی، به نقش شرکت های بزرگ در کاهش ریسک و پیشران بودن در اقتصاد اشاره کرد و یادآور شد: این شرکت ها مانند ایدرو، ایمیدرو، شهرک های صنعتی بیشترین نقش را در توسعه دارند و جایگاه آن ها در زمینه کاهش ریسک های سرمایه گذاری و توسعه اقتصادی حائز است.

وزیر صمت اهمیت شرکت های دانش بنیان در بازاریابی، بهبود کیفیت، تحقیق و توسعه را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: همایش رویداد ملی صنعت دانش بنیان به د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های دانش بنیان به پروژه های پیشران وزارت صمت ورود کنند

شرکت های دانش بنیان به پروژه های پیشران وزارت صمت ورود کنند