مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 08:202023-09-27اقتصادي

دستور وزیر کار درباره حقوق و دستمزد کارگران


معاون وزیر کار در گفت وگویی که با برخی کارگران معدن داشت، گفت: وزیر کار همیشه دغدغه کارگران دارد و به تمام زیرمجموعه های دولتی و بخش خصوصی دستور داده که حق ندارید یک روز حقوق کارگر به تعویق بیندازید و در جایی دیگر هزینه کنید.

- معاون روابط کار وزارت تعاون گفت: وزیر کار همیشه دغدغه کارگران دارد و به تمام زیرمجموعه های دولتی و بخش خصوصی دستور داده که حق ندارید یک روز حقوق کارگر به تعویق بیندازید و در جایی دیگر هزینه کنید.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم؛ علی حسین رعیتی فر معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مانور سراسری بازرسی از کارگاه های پرخطر و بازدید از معدن پیشرو معادن سوادکوه با بیان اینکه در معادن فعال کشور مانور ایمنی انجام می شود، اظهار داشت: در 10 استان کشور که دارای معادن فعال هستند با هدف ارتقاء ایمنی و کاهش حوادث ناشی از کار این مانور انجام می شود؛ همچنین در 10 استان که کارهای پر خطر و ساختمانی انجام می شود نیز این مانور را داریم.

  وی با توجه به حوادث ناشی از کار افزود: سالانه حدود 700 نفر از حوادث ناشی از کار جان خود را از دست می دهند که ضایعه ای بزرگ برای جامعه کار و تولید کشور است.

  وی تصریح کرد: تلاش داریم با کمک بازرسین کار و مسئولان HSE ایمنی واحدهای تولیدی، کمیته های حفاظتی و فنی واحدهای تولیدی را ارتقاء دهیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور وزیر کار درباره حقوق و دستمزد کارگران

دستور وزیر کار درباره حقوق و دستمزد کارگران