مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 11:522023-10-10اقتصادي

10 هزار شغل امسال در سمنان ایجاد شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان پیش از ظهر امروز در هشتمین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری سمنان اظهار کرد: 12 هزار و 342 فرصت شغلی برای استان سمنان در سال 1402 در نظر گرفته شده که تاکنون 10 هزار و 131 فرصت شغلی یعنی 82 درصد تعهد کشوری اشتغال استان محقق شده است.

وی افزود: 33 درصد تعهد اشتغال مرتبط با مشاغل روستایی است؛ در راستای جلوگیری از حاشیه نشینی در شهرها و آسیب های اجتماعی رونق اقتصادی در روستاها و تحقق مهاجرت معکوس به روستاها توجه ویژه به این بخش در دستور کار است.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: دستگاه های اجرایی عضو کارگروه تخصصی اشتغال استان سمنان لازم است تا تمام توان و تلاش خود را به منظور تحقق جذب حداکثری و 100 درصدی تسهیلات ارزان قیمت این حوزه و تعهد اشتغال استان به کار گیرند.

وی بیان کرد: بانک های عامل استان سمنان نیز همان طور که تاکنون همکاری و مساعدت داشتند، روال پرداخت تسهیلات پرونده های اشتغال زایی را در استان تسریع بخشند.

هاشمی تصریح کرد: حفظ داشته های موجود در حوزه فرصت های شغلی و جلوگیری از بیکاری نیروهای فعال در واحدهای تولیدی و صنعتی اولویت اول و اساسی ما در برنامه های کاری در استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 هزار شغل امسال در سمنان ایجاد شد

10 هزار شغل امسال در سمنان ایجاد شد