مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 15:102023-10-13سياسي

راه رسیدن به نجات، مقاومت و مبارزه است نه سازش و مذاکره


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: درس انقلاب اسلامی ایران برای جبهه مقاومت این بود که راه رسیدن به نجات، مقاومت است نه سازش؛ مجاهدت و مبارزه است نه مذاکره و لذا تحولی در حرکت مقاومت مردم لبنان و فلسطین ایجاد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، آیت الله مصطفی محامی امروز در خطبه های نمازجمعه این هفته زاهدان ضمن قرائت و شرح فرازی از دعای صحیفه سجادیه به بیان نکاتی پیرامون دستیابی به خواسته ها با دعا و تضرع به درگاه الهی، تلاش و کوشش و توکل به خداوند متعال پرداخت.

آیت الله محامی ضمن تبریک پیروزی شکوهمندانه جبهه مقاومت فلسطین به محضر مقام معظم رهبری و تمام مسلمانان جهان افزود: این حرکت پیروزمندانه فلسطینیان طوفان و زلزله ای در ارکان رژیم غاصب صهیونیستی ایجاد کرد و کسب چنین پیروزی هایی جای تبریک دارد و امیدواریم خداوند متعال توفیق عنایت کند تا این پیروزی کامل شود.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: رژیم غاصب صهیونیستی سال ها بر مردم مظلوم فلسطین ظلم کرد، سرزمین آنها را غصب نمود، زنان، مردان و کودکان آن ها را کشت، خانه های آن ها را تخریب کرد و مردم مظلوم را آواره نمود و هنوز هم به ظلم خودش ادامه می دهد و در این سال ها مکرر شاهد بوده ایم که به اندک بهانه ای به همین مردم محاصره شده در سرزمین اشغالی در نوار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه رسیدن به نجات، مقاومت و مبارزه است نه سازش و مذاکره

راه رسیدن به نجات، مقاومت و مبارزه است نه سازش و مذاکره